Totaal aantal pageviews

zaterdag 13 april 2013

Deuren...in de Jordaan

Vorige week waren we in de Jordaan om iemand op te halen. We waren te vroeg en moesten een half uurtje wachten. Niet bepaald een straf om daar even rond te lopen. In dat halve uurtje heb ik 24 foto's gemaakt. Er is altijd van alles te zien.
Een man maakte ruzie met een agent die hem wilde bekeuren voor fout parkeren. We zagen Jenny Arean lopen. Een moeder gilde aan een stuk door tegen haar kleuter in een taal die ik absoluut niet herkende.Iemand liet zeven honden uit en raapte de poep op met een plastic zakje. De vensterbanken zijn een aparte reportage waard, kortom: er is wat te zien.

En of je het nou mooi vindt of niet, saai is het nooit.

Ik heb trouwens een zwak voor deuren.  Bij Postcrossing kun je een voorkeur voor te ontvangen kaarten opgeven. Deuren is een van mijn voorkeuren. (Roodkapje natuurlijk ook en paraplu's en lezende mensen)
Ik heb aardig wat deurenkaarten uit alle delen van de wereld en ik heb zelf ook heel wat foto's van deuren gemaakt. Deze twee mogen erbij, in het mapje deuren.

4 opmerkingen:

Marga zei

tja...dat mis ik natuurlijk allemaal, hier in het donkere zuiden! Maar leuk om je verhaal te lezen.

KnutzEls zei

Wie er oog voor heeft, kan altijd genieten. Er zit een heel Carmiggeltverhaal in je blogje ;-)

Juffrouw Waardvleugel zei

Mooi van lelijkheid!
Groet De Juffrouw

Madelief Weideveld zei

Wat ben je een ondernemend mens! Mooi om dat allemaal van je te lezen....je boeken, je uitjes en je kleindochter.
Groet,
Madelief