Totaal aantal pageviews

donderdag 19 maart 2015

Rommelmarkt


Zo, de serie 'Donderdag Rommelmarkt (Kringloop)' is weer terug. Ik was het een beetje vergeten, maar nu Els (Stuur een Foto) vraagt om rommelmarktfoto's is het weer terug in m'n systeem. Voor zover er sprake is van een systeem natuurlijk.
Deze foto's maakte ik op de Noordermarkt (maandag, Amsterdam) en het zou heel goed kunnen dat Els er zelf bij was. We zijn meerdere keren samen geweest. Altijd leuk daar, ook als je niets koopt.
Stuur een foto vind je hier en Els ik kies de tweede foto!

3 opmerkingen:

KnutzEls zei

Daar zou ik best eens bij geweest kunnen zijn ;-)

Mien zei

En...de tijd van de openlucht-kofferbak-rommelmarkten breekt bijna weer aan. Reken er maar op dat ik het weer druk krijg,moet alleen nog bedenken wat ik nu ga sparen. Ga voor jou op zoek naar barbiesneeuwwitje (of heb je die REEDS)

Bertiebo zei

Heel graag, Mien. Ik heb Sneeuwwitje nog niet gevonden namelijk. En wat kan ik verder voor jou zoeken?