Totaal aantal pageviews

vrijdag 15 juli 2016

Relax!

In deze regio begint vandaag de zomervakantie of wel de grote vakantie.
En ja, het voelde voor mij (van mijn vierde tot mijn zestigste)  als een grote vakantie.
Zeker op zo'n allereerste dag met een eindeloze hoeveelheid vrije tijd voor me. Zo heerlijk.
Van één van mijn drie 'baantjes', nl. dat op school, heb ik nu natuurlijk ook vrij. En zelfs dat voelt fijn.
Ik kreeg een prachtige bos bloemen van school. En dat was ook iets wat er een klein beetje bij hoorde, bloemen op de laatste schooldag. Toen vaak van een kind en nu van het team.


 Hoera, vakantie!


9 opmerkingen:

miekequilt zei

Ik wens je een fijne relaxte vakantie.

Jolande zei

Fijne vakantie gewenst, geniet er maar lekker van.

Matroosbeek zei

Geniet van je vakantie Bertie!

Marthy zei

Fijn om zo'n mooie bos bloemen te krijgen. Geniet van je vakantie!

Emie zei

Die middelste foto, geweldig!

Mrs. T. zei

Geniet ervan!

Mirjam zei

Ik wens je een heerlijke vakantietijd. Geniet er maar lekker van.
Liefs,
Mirjam

Inge zei

Geweldige fotocollage!

Els04 zei

veel plezier!