Totaal aantal pageviews

vrijdag 24 augustus 2012

Stuur een foto: Deuren

Ja, deuren... Thema van de week bij Stuur een Foto. Een week die bijna voorbij is trouwens. Ik heb veel foto's van deuren. Dat komt omdat ik veel foto's heb gemaakt van kloppers én van huisnummers. Tja, dan staat de deur er vaak ook op.
Maar bij deze foto was het me echt om de deur te doen. Zo'n mooie entree vond ik dit...
De foto is niet in Nederland gemaakt. Waar dan wel,  denken jullie?



Onze eigen huisdeur bestaat net zo lang als ons huis. Meer dan dertig jaar.  Iedere keer denken we dat er toch eens iets anders in moet. Maar we vinden bijna nooit een deur mooi en/of passend bij ons huis. Dus dat kan nog wel even duren.

2 opmerkingen:

KnutzEls zei

Ik denk in Londen, daar zijn nogal wat mooie ingangen te bekijken.

Bettie zei

Ja, Els, goed gezien!