Totaal aantal pageviews

vrijdag 8 maart 2013

Wie is de mol.

Ik ben dol op Wie is de Mol. Geen aflevering heb ik gemist en ik heb vanaf het begin gedacht dat Paulien (Cornelisse) de mol was. Ik wist het zeker. In de competitie die bij mij op school werd gehouden, heb ik steeds Paulien als mijn mol ingevuld. En als ze het was geweest had ik dik gewonnen.
Maar ja, ze was het niet. De mol was Kees Tol. Ik had van tevoren nog nooit van Kees Tol gehoord, maar wat heeft hij het goed gedaan zeg! Achteraf krijg je te zien hoe de mol heeft gemold. Echt, hij heeft het super gedaan. Achteraf ook waren de aanwijzingen voor het publiek zo duidelijk, dat ik niet snap dat ik het niet heb gezien.
En nu weer een jaar wachten.... Jammer hoor, want er is niet zo heel veel leuks op televisie vind ik.
Joris Linssen stopt er ook mee,  hoorde ik. Zijn programma Hello Goodbye kende ik nog maar kort, maar ik keek er graag naar.  Dus wat moet ik nu op de donderdagavond?

Zijn hier trouwens nog Mol-liefhebbers? En wat hebben jullie als favoriet programma?

3 opmerkingen:

Unknown zei

Wat heeft Kees het fantastisch gedaan!
Een aanrader: Homeland. Seizoen 2 start zaterdagavond, ik vind het een superspannende serie!!

Marga zei

ik heb voor het eerst een deel van Wie is de mol gezien: leuk! Mijn favoriete programma's: quizzen!!! en: Hello goodbye, De gouden eeuw, Andere tijden, gewoon alles wat met geschiedenis te maken heeft. En dan natuurlijk Trugkieke op Omroep Zeeland :))

Juffrouw Waardvleugel zei

Zeker ben ik een fan, al hoewel ik het soms een tikje langdradig vind. Ik had Kees als mol en dat klopte dus.
Joris, ben ik ook dol op.....
Nu maar weer haken de donderdagavonden!
Groet van De Juffrouw