Totaal aantal pageviews

zondag 5 januari 2014

Oudejaarsavond 2013

Nu ik bij Lidwien zag hoe zij haar oudejaarsavond doorbracht, moet ik toch ook wel laten zien hoe verschrikkelijk wij verwend werden op ónze oudejaarsavond.
Zeker nu vriendin Marion hier (eindelijk, haha) meekijkt. Wat was het een gezellige avond en wat was er veel werk van gemaakt. We hebben echt de hele avond aan tafel gezeten met een kleine onderbreking af en toe voor een potje sjoelen. Want dat hoort erbij natuurlijk, sjoelen.
Hoe dan ook, het was erg lekker en vooral supergezellig.
Dit was eventjes een onderbreking van de Israël stukjes, daar ga ik maandag mee verder. Maandag is wel de dag van de Madonna-serie natuurlijk, maar dat valt toevallig precies binnen het kader van die Israël stukjes!

2 opmerkingen:

Jeanne zei

Jammer dat ik het menu niet goed kan lezen, maar het ziet er zeer fleurig uit.
Ik heb een foto van een Madonna op mijn blog gezet.
Is dat voldoende, Bettie ?

Bertiebo zei

Hee Jeanne, nee, dat is niet voldoende. Ligt vast aan mij hoor maar ik kon de foto niet overnemen. Dus nu heb ik je maar iets uitgebreider gelinkt. Mooi verhaal overigens. Tot zaterdag!