Totaal aantal pageviews

woensdag 22 januari 2014

Stuur een foto: New York

Tja... Els vraagt deze week om een foto van 'the place to be', aantrekkelijke steden.
Leuk onderwerp hoor, bij Stuur een Foto.
Maar ik kan niet kiezen. Ik vind zoveel steden aantrekkelijk en er zijn ook heel veel steden waar ik op dit moment graag zou willen zijn.Ook in Nederland.
Afgelopen zomer probeerde ik een top vijf samen te stellen. Dat lukte dus niet. Te weinig ruimte in de top vijf. Een top tien dan? Ook niet gelukt.
Maar, over de nummers 1 en 2 van welke top dan ook, waren echtgenoot en ik  het eens.
New York op 1 en Londen op 2. 
Vandaar dus een foto van New York. In de mist.
We waren er in alle seizoenen. De eerste keer heb ik het er zo koud gehad dat ik het nu nog bijna kan voelen. En als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan kou. Maar toch was het fantastisch. Zwaar onder de indruk waren we. We waren er ook tijdens een regenbui die zo'n beetje de hele week duurde. Ook mooi, met glimmend asfalt en gele taxi's.
We waren er zelfs  een keer met lekker weer.
Eigenlijk maakt het niet zo veel uit. New York is altijd fascinerend.

Geen opmerkingen: