Totaal aantal pageviews

donderdag 23 januari 2014

Slapen in een vogelhuis

Wie mij enigszins volgt, weet dat ik van reizen houd en van kamperen en van een bed & breakfast en van hotels en van huisjes.
In deze tijd van het jaar wordt er veel reclame gemaakt en ik lees niet alles, maar wel veel.
Zo ook déze reclame: Slapen in een vogelhuis.  225 euro voor een kamer in dat vogelhuis. Voor een weekend!!
Je krijgt er dan nog niet eens een voederplank bij hoor en of er een lekker nest in zit moet je ook maar afwachten.
Ik vind het volkomen krankzinnig. Wat is daar nou in 's hemelsnaam leuk aan.
Oké ik heb het niet geprobeerd, dus echt weten doe ik het niet.
Ik gá het ook niet proberen, zoveel is duidelijk.

Toen ik even googelde vond ik nog een paar mogelijkheden:
Slapen in een wijnvat, een vliegtuig, een boomhut, op een zen boat, tussen de schapen of tussen de ezels, in een treinstel, in een hooiberg of in een iglo (van hout).
Ook allemaal behoorlijk raar, maar een vógelhuis, tsssss....

4 opmerkingen:

Stins zei

Jeej, wat een onzinnig duur vogelhuisje!
Zouden daar nou echt mensen in gaan slapen of is het voor trekvogels ;-)?

Marga zei

ja: tssss.....belachelijk!

Anoniem zei

Ja het is wel gek. Maar waarschijnlijk word je iedere ochtend fluitend wakker:-), en dat is dan weer wel leuk....

Jeanne L zei

Ja dat is wel gek. Maar waarschijnlijk word je iedere ochtend fluitend wakker:-) en dat is dan weer wel leuk!