Totaal aantal pageviews

zaterdag 16 januari 2016

What a wonderful world

Er zaten nog meer leuke cadeautjes in de kraammand die geen kraammand was. Dit boek bijvoorbeeld:

Een boek gebaseerd op het prachtige lied dat door Louis Armstrong beroemd werd gemaakt.



Een boek met prachtige, kleurige platen over die wereld van ons.



Die wereld die er helemaal niet zo mooi uitziet, dezer dagen. Maar het toch is. 
 In ieder geval moet je daar wel in blijven geloven, vind ik.


Ik hoop dat ons prachtige jongetje, heel lang zal kunnen geloven in een mooie wereld. Een wereld die in  ieder geval op zijn geboortedag een stukje mooier werd.




4 opmerkingen:

Onliemie zei

Leuk die kraammand. Dat heb ik nog niet gehoord bij ons in België... hoe lang duurt die kraamtijd dan wel bij jullie? Voor elke dag een cadeautje? Tof idee maar hier duurt dat 12 weken. Zijn wel heuleveule cadeautjes dan. Prachtig boek!

Bertiebo zei

Ha, ja, je kunt het natuurlijk zo lang en zo duur maken als je wilt. Maar ik ga uit van 7 dagen en dus van 7 cadeautjes. De tijd dat de kraamverzorgster er is eigenlijk. Dus het valt mee, Onlie Mie

Jolande zei

De naam van mijn blog komt van dit lied en ik probeer me tegenwoordig ook maar aan de mooie dingen die er wel zijn vast te houden, maar het is wel moeilijk.
Ik vond het ook altijd een mooi lied om collages over te maken, dus ik kan me goed voorstellen dat er een boek van gemaakt is, wat er op de foto's van jou erg mooi uitziet.
ik hoop dat Odin er van zal genieten, net als van de wereld.

Marthy zei

"Een wereld die in ieder geval op zijn geboortedag een stukje mooier werd". Wat heb je dat mooi gezegd, Bettie. Laten we hopen dat deze wereld ook voor onze kleinkinderen een mooie wereld blijft. Als de onzekerheden van deze tijd ter sprake komen moet ik er altijd aan denken dat mijn ouders in de oorlog kinderen op de wereld zetten....en die kinderen hebben allemaal een mooi leven gehad. Ik blijf moed houden.