Totaal aantal pageviews

vrijdag 16 december 2016

Het leven van Pi

Even voor de liefhebbers: het boek waar ik het gisteren over had, het boek dat in  deze periode gelezen wordt in de boekenclub van Els, Het leven van Pi, daarvan is ook een film gemaakt. Life of Pi.
Toeval: morgenavond (zaterdag)  wordt die film uitgezonden op RTL 5, om 20.00 uur.
Hier kun je nog lezen wat ik er over te zeggen had: klik
Dat was overigens niet zo heel veel. Dat vind ik ook wel lastig als ik het over een boek of een film heb. Ik kan niet te veel over de inhoud vertellen, terwijl ik dat juist wel zou willen. 
Zo en voor de mensen die geïnteresseerd zijn en boek noch film kennen, ik zou toch eerst het boek lezen. En de film opnemen.

6 opmerkingen:

Ageeth Mooij zei

Bedankt voor de tip! Ik heb besloten het boek terzijde te leggen (= niet verder te lezen).

izerina zei

Bedankt!

pourquoi pas ??? zei

Ik heb de film in de bioscoop gezien in 3 D.
Hele bijzondere film, was het er alleen wel over eens met anderen dat de zeescene wel erg lang duurde. Alvast fijn weekend
ps ik vind het leuk om te lezen waar je allemaal naar toe gaat en schrijf regelmatig iets op mijn lijstje. Moest gisteren zelfs aan je denken in de bioscoop; of de film iets voor jou zou zijn die ik keek. (film met Will Smith)

Bertiebo zei

En? Was het wat voor mij?

Els04 zei

Oh zo tof!

Mirjam Kakelbont zei

Ik ga zelden naar de film. Veel liever lees ik een goed boek (-:
Warme groet ♥