Totaal aantal pageviews

woensdag 18 juli 2018

Gezichtjes

'Eindelijk vond ik er een', verzuchtte Jeanne
Dat deed ze tijdens haar vakantie in Duitsland. En echt weer een leuke hoor. Kijk:

Ferrara haalde er eentje uit haar archief. Ze zag deze in Eguisheim

En Angela  stuurde er zelfs twee: een blij gezichtje en een boos gezichtje. 't Is maar van welke kant je het bekijkt.



'Jaaa...'zei Petra ineens, zittend op een heerlijk bankje in de schaduw, 'een gezichtje!!'
'Huh??' zei haar man...'Waar heb jij het nou over??'
Dus Petra had wat uit te leggen, hahaha.




 
Dank jullie wel dames, en zoals altijd... blijf speuren

11 opmerkingen:

Neeltje zei

Goed gezien!

Judy zei

Leuk! Ik ga er nu ook op letten.

Mirjam zei

Ze zijn echt leuk!
Fijne dag,
Liefs,
Mirjam

Ivy zei

Wat leuk dat je op dit soort dingen let. Ik ga er altijd aan voorbij, maar nu niet meer natuurlijk ;-)

sjannesblog.com zei

Mijn gezicht zag ik in het prachtige plaatsje Breisach aan de Rijn. Je wordt er blij van als je er eentje ziet!!

Ferrara zei

Ha, ik dacht het dat is de poort in Breisach en kijk het is nog waar ook.
Leuk te lezen dat er meer bloggers onderweg iets uit te leggen hebben.

Sjoerd zei

Mooi gevonden deze, ik zoek wel maar vind niets...

Pippa's Hus zei

Haha het gizichtje van Petra lijkt ook wel een beetje op billen. ;-)) XX Esther

Nietzomaarzooo zei

Jaaa...dat dacht ik ook direct: een blote billen gezicht :)

Matroos Beek zei

Heel mooie vondsten alweer!

Saralien zei

Ja leuk!!