Totaal aantal pageviews

zondag 22 juli 2018

Nieuwe Atc's

Zo en dan nu maar weer eens over tot de orde van de dag. Gisteren ook al hoor. Onze zoon en schoondochter hadden een strandfeestje en jongste zoon kwam ons halen. Zo reden we twee keer langs de plek van het ongeluk. Hebben we dat maar gehad.

Nou en dit is toch wel weer heel erg leuk: ik kreeg, zomaar, zes atc's van Ferrara.
Ze had eerst nog beleefd geïnformeerd of ik dat wel wilde. Ja, natuurlijk wilde ik dat.
Ik vind ze hartstikke leuk en erg zomers.
'Niets werkt zo ontspannend als knip-en plakwerk, heerlijk met een muziekje op de headphone', schrijft ze.
Dat kan ik alleen maar bevestigen, het is zo. Beetje knippen, plakken, schuiven. Bij mij geen headphone zoals Ans, maar gewoon de radio aan. Ja, heerlijk!
Eh... hoe zou het dan toch komen dat ik totaal geen inspiratie heb. Soms ga ik er echt voor zitten, maar er komt niets uit mijn handen.
Ik wil Ferrara natuurlijk wat terug sturen en Toos, van In de Weer, ben ik ook echt nog niet vergeten. Maar het wil gewoon niet.

13 opmerkingen:

Mirjam zei

Dat komt echt wel weer. De gebeurtenissen van de afgelopen week zitten gewoon nog hoog in je hoofd.
Rustig aan, geniet van vandaag,
Liefs,
Mirjam

Kitty zei

Zo is dat, vooruitkken en zo min mogelijk achterom. Leuke atc's heb je gekregen!

Mevrouw W. zei

Dat komt wel weer hoor. Momenteel ben je misschien meer buiten en met andere dingen bezig.

Ik verwacht dat het iedere keer lastig zal zijn om langs de plaats van het ongeluk te rijden. je zal waarschijnlijk de rest van je leven denken van 'hier was het'. En nu is het natuurlijk nog heel erg vers. Zoiets hakt er gewoon flink in.

izerina zei

Niet te veel willen,dan gaat het weer borrelen,die creativiteit.

miekequilt zei

Komt wel weer. Die meiden ( of moet ik dames zeggen) weten wel dat de inspiratie even weg is. Komt ook door de hitte. Het was er, dus komt ook weer.

Sjoerd zei

Eerst maar even alles loslaten, dan komt de inspiratie vanzelf wel weer

KnutzEls zei

Dat komt wel weer. Niet druk maken, Cassian, Cassian.....

sjannesblog.com zei

Niets forceren, accepteren. Je gaat vast wel weer eens iets moois maken en anders maar niet, toch. Ik benijd jou en ook Ferrara om al het moois wat jullie al gemaakt hebben.

Ferrara zei

Wat leuk om de kaartjes op deze manier terug te zien. Vind ik al een cadeautje, dus mij heb je blij gemaakt. Accepteer die inspiratiedip, komt vanzelf weer op gang.
Die plek van het ongeluk zal altijd de herinnering oproepen, op den duur heb je er geen last meer van en is het een gedachte.

Floor zei

Prachtig gemaakt die kaarten, echte kunstwerkjes.
Ja, verwerken van een ongeluk heeft tijd nodig, kan soms lang duren.
Gewoon maar herbeleven in je hoofd, dan stopt het op den duur wel.
Zag op het blog van Mieke dat je nog nooit van die kleurenvang doekjes had gehoord.
Je kunt ze overal kopen, bij Kruidvat, of de supermarkt.
Ik gebruik je altijd in de gekleurde was, blijven lichte kleuren frisser.
Voor quilts gebruik ik er wel 5, en die zijn dan allemaal donker, dus werken ze goed.

Klara zei

Dit is ook fijn. En.. het is natuurlijk ook wel warm steeds....

Ivy zei

Leuke kaartenserie. Ik moest wel even opzoeken wat atc's zijn.

In de weer zei

Heerlijk een strandfeest en de mooie atc’s van Ferrara versterken dat heerlijke zomerse gevoel nog meer. Geniet ervan en maak je maar niet druk de inspiratie komt vast wel weer terug.