Totaal aantal pageviews

zaterdag 10 december 2011

Cadeau!

Songs of Leonard Cohen... Die zijn we op dit moment aan het draaien. Draaien ja, gewoon op een pick-up. Lekker hoor, af en toe zingen we een stukje mee en ik vind het nog steeds een topplaat.
Het leuke is dat ik die plaat kreeg voor een verjaardag minstens 35 jaar geleden van de klas die ik toen had. Van Pascale, Marc, Denis, Annette, Mia, Max, Mirjam, Marco, Jacqueline, Tony, Peter V. en Peter M., Bas, Paul, Rolf, Belinda, Arno, Jolanda, Mirza, Stephan, Edwin, Astrid, Jenny, Miranda, Jeannette, Ellen, Jaap, Hilde,Ronald en Bart. Dat zijn dertig kinderen, ik zie ze voor me, maar ik weet niet wat er van ze geworden is. Jammer.
Ze lopen zo langzamerhand naar de vijftig en dat is een gekke gedachte.

2 opmerkingen:

Nanos zei

Die plaat heb ik ook nog. En we hebben nog een platenspeler paraat staan. Misschien maar weer eens draaien. :-)

Marga zei

ja, inderdaad een gekke gedachte.....