Totaal aantal pageviews

donderdag 1 december 2011

Karin Slaughter: Gevallen

Karin Slaughter schrijft zo dat je heel erg met de hoofdpersonen meeleeft. Ik was dan ook teleurgesteld toen het steeds maar niet goed ging met een van die hoofdpersonen: Sara Linton. Jeffrey, Sara's man kwam om het leven waar Sara bij was en dat vond ik niks. Ze hadden al problemen genoeg gehad. Maar in dit boek, komt het met Sara weer helemaal goed. Dankzij Will Trent, een andere hoofdpersoon op wie ik gesteld ben geraakt. Ja, als ik het zo opschrijf ziet het nieuwste boek 'Gevallen' er uit het als een romannetje, maar dat is het niet. Het is wel degelijk een thriller en een superspannende ook. Zo spannend dat ik vanmorgen tot half 11 in m'n bed ben blijven liggen om het boek uit te lezen. Dat is iets wat me zelden of nooit gebeurt. Een totaal onverwachte ontknoping was mijn deel. Ik weet alleen niet of het leuk is om dit boek te lezen als je de rest van de serie (inmiddels negen delen) niet hebt gelezen. Het kán natuurlijk wel, maar dan mis je juist die ontwikkeling van de hoofdpersonen. Dus zou ik zeggen gewoon beginnen bij deel 1. Hier zie je ze allemaal: klik

2 opmerkingen:

Rina zei

Spannend ja, maar haar schrijfstijl wordt per nieuw boek minder aantrekkelijk. Te snel, te nonchalant of wat dan ook?

Anoniem zei

Ik ben toevallig deze aan het lezen, maar het schiet niet op. Dit is mijn eerste boek over die personen, dus ik ken ze niet. Maar nu ga ik toch maar door en probeer te genieten, Anomien