Totaal aantal pageviews

dinsdag 27 december 2011

Stuur een foto: Engeltjes

Het thema deze week is zeer gepast voor de tijd van het jaar: Engelen.
Wat mij betreft zou het ook in april of september zeer gepast zijn. Want ik verzamel engelen. Engeltjes moet ik eigenlijk zeggen. Ze zitten, staan, of hangen overal in ons huis, maar niet heel opvallend. Op dit prikbord hangen er drie, maar dat prikbord is zo vol dat ze niet erg opvallen. Die dikke, roze, vilten engel is een van mijn favorieten. Soms krijg ik er een, soms koop ik er een en dan gaat het toch ongemerkt hard. En dan nog de kaarten. Via postcrossing heb ik er een heleboel. In de vakanties maak ik ook vaak foto's van engelen. Maar goed, hier zijn er dus drie in één foto.

Als je even bij Stuur een Foto gaat kijken zie je er nog meer. Niet van mij, maar van andere deelnemers. Zelf kun je ook meedoen. Els verzint iedere week een nieuw thema.

Geen opmerkingen: