Totaal aantal pageviews

dinsdag 13 december 2011

Invallen!

Vanmorgen om tien voor half negen werd ik gebeld, ik was nog diep in slaap. Of ik kon invallen vandaag. Natuurlijk wilde ik dat. Maar ja, de school begint om kwart voor negen; dat ging ik dus niet redden. Geeft niet, als je maar komt. Precies om negen uur, liep ik de school binnen. Buitengewoon tevreden over mezelf en over Frits die me bracht en het ontbijt maakte terwijl ik aan het douchen was. Toch nog een beetje kerstsfeer dacht ik. Dat vond ik altijd zo gezellig... Nou ja, echt sfeervol was het niet. Invallen is hard werken. De kinderen in deze groep kende ik niet en dan proberen ze je echt uit. Je ziet het gebeuren en je kan er niet heel veel aan doen. Behalve konsekwent blijven. Als ik morgen weer terug zou zijn, zou het veel beter gaan. Maar morgen is de duo van mijn zieke collega present. Toch vond ik het leuk en morgen... ga ik gewoon uitslapen!

3 opmerkingen:

Kitty zei

Kón-sé-kwént???!!??!?!??

Bertiebo zei

Ja, dat kan niet.

Nanos zei

Invallen is tropenuren draaien.