Totaal aantal pageviews

dinsdag 28 februari 2012

Christopher Plummer

Natuurlijk kreeg Meryl Streep een Oscar. Natuurlijk, zeer terecht. Mijn andere favoriet, Tilda Swinton, was niet eens genomineerd, dus vond ik dat Streep moest winnen.
En wat ik verder echt leuk vind, is dat Christopher Plummer een Oscar kreeg. De man is 82 en nog altijd knap. Ik ken hem overigens alleen van The Sound of Music, maar dan wel heel goed! Want die film heb ik ontelbaar vaak gezien. Het was de derde film die ik in mijn leven zag (hahaha, na Irma la Douce en Dr. No) en ik was verpletterd. Door het verhaal, door de liedjes en ja dus ook door de Captain. Zo'n mooie man met af en toe zo'n klein glimlachje. En bij Edelweiss moet ik altijd huilen, tot op de dag van vandaag. Dus nog maar even Edelweiss. Ik geloof trouwens niet dat Plummer het zelf zingt hoor, maar dat mag de pret niet drukken:

2 opmerkingen:

Jet zei

Ja de sound of music,geweldig!!
Ik heb die film ook al heel wat keren gezien en blijf het geweldiggg vinden

Marga zei

tsss... The sound of music heb ik wel 20 keer gezien, maar ik had niet door dat deze meneer de kapitein van toen was!