Totaal aantal pageviews

dinsdag 21 februari 2012

Ideetje van Hanneke Groenteman

PVV en de Polen
Willen jullie deze mail dóórsturen aan zoveel mogelijk mensen?? Ik heb me wat bedacht:
Er is ophef over de site van de PVV, waar je kunt klagen over de Oost-Europeanen.
Men oefent druk op Rutte uit, om die site als 'verwerpelijk' af te keuren.
Ik ben daar gaan kijken. Je kon klikken op 'Meldt Uw Verhaal Hier'
Je kan daar met ja/nee aanvinken of je last hebt van overlast, crimineel gedrag, geweld e.d.
Ik heb meegedaan - grijns - en overal 'nee' op geklikt. Nee hoor, nergens last van...
het zou een grap zijn als we een soort kettingreactie kunnen veroorzaken:
duizenden mensen die aanklikken, dat ze óók geen last hebben.
Dat zou die hele PVV actie onderuit halen.
Wilders zegt dat hij met de uitkomst naar de minister stapt - haha,
Dan moet hij bekennen dat duizenden hebben gezegd géén last te
hebben.
Doe mee, klik op de link, en haal die site zo onderuit!
http://www.meldpuntmiddenenoosteuropeanen.nl/

4 opmerkingen:

Jacqueline zei

goede actie Bettie :)

Martine zei

Dat is toevallig! Gisteren zei Leo tegen mij, dat je op die site ook in kunt vullen dat je helemaal geen last van Oost-Europeanen hebt, en of dat niet een goed onderwerp voor een blogje was, ja dus!
Hiep hiep hoera voor Hanneke Groenteman! En voor Leo, vooruit..

Yvette zei

Kennen jullie deze column al?
Youp van 't Hek: Meldpuntjes op de i http://bit.ly/wIUoTm
Geweldig hoe hij ze op de hak neemt

Unknown zei

Super, dit! Ik heb je stukje gefacebookt, getwittert en op mijn blog gezet, hopen dat het werkt!