Totaal aantal pageviews

woensdag 22 februari 2012

Kaart gekregen van Lisa Inman

Ik ruilde een Atc met Lisa Inman. Zij publiceert heel vaak prachtig materiaal op Flickr. Ik vond het een eer om met haar te ruilen en ik kreeg een mooie Atc.
Vaak sturen mensen met wie je ruilt iets extra mee, een mooi papiertje, een plaatje, een lintje. Verrassend! Ook Lisa stuurde leuke extraatjes mee, o.a ook deze kaart. Is-ie niet geweldig? Gepost in 1908!!! De voorkant en de adreszijde van de kaart zijn beschreven, ik denk in het Zweeds. De kaart is gericht aan Mrs. Aug. Berglund en dat lijkt me ook wel een Zweedse naam. De afzenders zijn Anton en Agnes Olson. Verder moet ik het nog ontcijferen, maar ik ga m'n best doen.

Pats, ik zat meteen helemaal in emigratiesferen. Een Zweedse familie, van die lange, blonde mensen, die emigreerden naar Amerika, in 1906 of zo. Op de boot leerden ze Mrs. Berglund kennen en spraken af contact te houden... Zoiets...

1 opmerking:

KnutzEls zei

... de start van een roman (van zo'n 700 pag.) Vast!!