Totaal aantal pageviews

vrijdag 10 februari 2012

International Mixed Media Postcard Swap

En de derde kaart. Ook weer zo leuk! De kleding gevouwen, de handjes, de voetjes (met slippertjes en gelakte nageltjes) en het hoofdje gemaakt van klei.Een soort van klei. Echt geweldig. Gemaakt door Sandra Strait uit Fairview, OR.


Sandra, you made my day, your card is absolutely stunning. Thank you very much!


Ps.:ik was best tevreden over de tien kaarten die ik zelf had gemaakt en ook wel over de enveloppen. Maar ik krijg echt zulke mooie kaarten dat ik iets minder tevreden ben over mijn eigen werk. De mensen die mij een kaart sturen, zijn tot nu toe trouwens niet de mensen die ik een kaart stuurde.

1 opmerking:

Sandra Strait zei

Thank you Bertie for your thank you! I've got a post at the Creative Paperclay blog that shows how I made the card, if you are interested. http://creativepaperclay.blogspot.com/2012/02/dangling-dolly-postcards-made-with.html