Totaal aantal pageviews

dinsdag 14 februari 2012

Valentijn



Niks heb ik met Valentijnsdag, helemaal niks. Ik kan me voorstellen dat het voor kinderen leuk is, maar daarna, laten we zeggen na het voortgezet onderwijs, toch echt niet meer. Heel gek, met Sinterklaas is dat volkomen anders, dat blijft altijd leuk.


Valentijnsdag, al die commerciele poespas en al dat roze en die hartjes. Wel jammer dat ik toevallig erg van roze en van hartjes houd. Helaas niet in overeenstemming met mijn anti-gevoelens, maar dit terzijde.


Toch vind ik zo'n plaatje als dit wel mooi. Om de tekst en om de lay-out.



Nou ja zeg, dát mag toch zeker wel??






6 opmerkingen:

Griemmank zei

Ja hoor, dat mag best :-)
Het plaatje is vast van Amerikaanse origine.

Anoniem zei

Ja, dat mag!! Maar "ik houdt" mag eigenlijk niet. Ach ja, van slag natuurlijk door al dat roze en die hartjes..Mien

Anoniem zei

En... de tekst is 1 Cor. 13. Kan ik opzeggen uit het hoofd of zoals de Engelsen zeggen "by heart"...toepasselijk! Mien

Bertiebo zei

Oh Mien, ik schaam me diep. Heb die t onmiddellijk verwijderd. Echt vreselijk!!!

idémakeriet zei

Het is allemaal wel heel erg commercieel dat geef ik toe.
Ik doe altijd wel even iets speciaals voor mijn man en mijn kinderen.
Ik wilde je even een fijne dag toewensen en je bedanken voor de lieve woorden die je altijd naar mij schrijft.
Liefs Gerda

Marga zei

Natuurlijk mag dat! En ja, 1 Cor.13, dat wist ik ook "by heart"!!