Totaal aantal pageviews

donderdag 23 februari 2012

Stamppot



Ik keek daarnet naar een weekmenu on line. Echtgenoot en ik hadden (toen ik stopte met werken) besloten om week op week af, te koken. En dan in die week ook echt alles te doen, ook de boodschappen en de afwas, en de keuken opgeruimd en zo. Daar is een lange discussie aan vooraf gegaan. Om de dag had natuurlijk ook gekund. Of F. alleen koken. Bettie alleen koken hoorde overigens niet tot de mogelijkheden, maar dit terzijde.
Het beviel prima. We deden in 'onze' week allebei erg ons best en genoten van de vrije week. De laatste paar weken kwam er even niets van, maar volgende week ben ik weer aan de beurt. Vandaar dat ik vanmorgen dat weekmenu zat te bestuderen. Want het moet ook nog gezond en slank, niet te duur en gevarieerd. Vooral gevarieerd.
Hahaha, dit is het weekmenu van Vrouw on Line:




  • Maandag: Ovenhutspot met gehaktballetjes


  • Dinsdag: Witlofstoemp met garnaaltjes (ja er staat echt stoemp)


  • Woensdag: Wokstamp met ananas en Chilispekjes


  • Donderdag: Spaanse bonenstamp met chorizo


  • Vrijdag: Courgettestamp met ruccola

Ik zoek nog even door!

7 opmerkingen:

Griemmank zei

Grote goden! :-)

Diana zei

Klinkt allemaal erg gezond, succes !!

Diana zei

Klinkt allemaal erg gezond, succes !!

Frits zei

Kan niet wachten!!!!

Nanos zei

Zo word je wel van de gestampte pot.

KnutzEls zei

Haha, het wordt er bij Frits wel ingestampt dat jij kookt.

Anoniem zei

Huize Minnebo: "De Stampertjes".
Anomien