Totaal aantal pageviews

dinsdag 7 februari 2012

Nieuws

Aan de zijkant van mijn laptopscherm verschijnen altijd nieuwsberichten. Ik denk verzameld uit kranten. Meestal geen hot news, soms wel nuttig, maar heel vaak ook niet. Zojuist bijv. : Brabander(86 ) schopt inbreker weg. Je ziet alleen de kop en je moet op die kop klikken om verder te lezen.
Dat doe ik dus niet in dit geval, hoe goed ik het ook vind van die Brabander(86).
Ik schaam me bijna om toe te geven dat ik wel op dit bericht klikte: Stagiaire (19) had sex met president John F. Kennedy. Er zijn vijftien artikelen over zie ik. Natuurlijk in de Telegraaf, maar ook Elsevier, het Parool en de Nos maken melding van deze gebeurtenis.
Die stagiaire is inmiddels 69, Kennedy overleed in 1963. Bijna vijftig jaar geleden en dan nu een boek erover schrijven?

2 opmerkingen:

Griemmank zei

Dat mensen dat nog willen lezen. Gaapgaap. Je kunt net zo goed een boek over de escapades van noem eens een beroemd iemand.... laten we zeggen Napoleon... opwindend vinden.

Kitty zei

Die had geld nodig...