Totaal aantal pageviews

woensdag 30 oktober 2013

Leuke link: Good Morning

Het viel deze jongen op dat iedereen 's ochtends zo chagrijnig rond loopt en hij begon mensen een goede morgen te wensen. Wat er toen allemaal gebeurde kun je hier zien. Klik
Ik geloof dat je zelf ook mee kunt doen. Maar dat is iets met een filmpje op You Tube, voor mij misschien nog wat te hoog gegrepen. Aan de andere kant juist wel goed om eens te proberen. Wie weet.
Voor nu een mooie dag gewenst.
Wij gaan vandaag gebruik maken van een gewonnen prijs en daarover later meer.

4 opmerkingen:

Juffrouw Waardvleugel zei

Superleuk filmpje!! Ik probeer ook altijd goede morgen te zeggen, inderdaad het werkt!!

Wieneke zei

Een absoluut goed idee en een enig filmpje. Vooral voor stadslui dan, want mijn ervaring is dat er in dorpjes nog volop wordt gegroet.

Marga zei

inderdaad, ik groet ook altijd, al is Tholen dan een stad :)) en geen dorp!

Marga zei

leuk, dat Brabants accent!