Totaal aantal pageviews

vrijdag 11 oktober 2013

Roodkapje (35)

Nou, 't is zeker Roodkapjeweek. Want ook gisteren een Roodkapjekaart in de bus. En deze keer weer gewoon via Postcrossing.
Van Kasia uit Polen.
Kasia schrijft erbij (en dat vind ik leuk) dat ze helemaal niet van Roodkapje houdt. Ze ziet het sprookje als gedeeltelijk verantwoordelijk voor het vooroordeel dat mensen over wolven hebben. En dat zij nu juist veel respect heeft voor en houdt van wolven.
Dit plaatje is dichterbij de realiteit dan het verhaal zegt Kasia.
Ze hoopt maar dat ik dit toch een leuke kaart vind.
Ik heb geantwoord dat ik het zo nog nooit had bekeken. Ik vind wolven prachtig. We hebben laatst in de dierentuin een hele tijd staan kijken bij de wolven, die zich niet anders gedroegen dan honden. Maar ja, toch zou ik bang zijn als ik een wolf tegenkwam in het wild. Of dat een vooroordeel is, weet ik niet. Misschien wel.
Hoe dan ook, ik ben weer echt blij met deze kaart. En dus heb ik hem gefavoriet bij Postcrossing.

1 opmerking:

Zaanse Zolder zei

Wat een bijzondere kaart !