Totaal aantal pageviews

dinsdag 8 oktober 2013

Roodkapje (34)

Ah zo lief: Jolande stuurde mij een Roodkapjekaart (nr 34 en 35 dus).
Ze schrijft erbij dat ze de Roodkapjes eigenlijk spuuglelijk vindt en dat het er ook nog eens twee zijn. Maar ze stuurde hem toch omdat in een verzameling nou eenmaal niet alles even mooi kan zijn.
Tja, smaken verschillen. Want ik vind hem wel mooi en vooral origineel en grappig. Ik ben er blij mee. Heel erg bedankt Jolande!!!

De meeste Roodkapjes krijg ik via Postcrossing en mensen vragen me dan vaak waarom ik deze kaarten verzamel. Het antwoord is: geen idee. Het is zelfs niet eens zo dat ik Roodkapje een speciaal sprookje vind. Maar het beeld spreekt me op een of andere manier aan en dat is het.

2 opmerkingen:

Jolande zei

Fijn dat de kaart aangekomen is en dat je hem nog leuk vind ook!
Ik blijf voor je uitkijken.

Groetjes van Jolande

... zei

Heel leuk!
Voor mij is Roodkapje wel een speciaal sprookje :)
Ik wilde haar vroeger altijd graag zijn!