Totaal aantal pageviews

zondag 28 oktober 2018

Gezichtje

'Hoi Bettie, ik heb er weer een gevonden', schrijft Toos van In de weer.
'Jaren hier in gebruik geweest voor de kleinkinderen en nooit gezien maar nu bij het opruimen van overbodig geworden spullen,  keek deze beker me opeens aan alsof hij wou zeggen, hé zie nu eindelijk eens dat ik een gezicht heb'.




 En  nog eentje, gezien in België. Ook van Toos. Ze zocht informatie over dit kunstwerk en liep er dus omheen. Niks te vinden, maar wel zag ze ineens een gezichtje.

De derde, ook van Toos. Ik vind ze allemaal geweldig hoor, maar deze een beetje extra, omdat het echt een gebruiksvoorwerp is. 


Toos heel erg bedankt. Je bent top-scorer.
Ook Inge stuurde twee gezichtjes. Maar van hetzelfde voorwerp. De ene: een zwarte kat, de tweede een alien.

Een kussentje dat al jaren in haar bad hangt, als neksteun. 
Tja zo zie je alleen een kussentje en dan opeens twee gezichtjes. 
Dank Inge. Superleuk zijn ze.  

Ps. Blijf vooral speuren, mensen. Als je zin hebt natuurlijk hè.

11 opmerkingen:

Ageeth Mooij zei

Glimlachjes in het leven van alledag, leuk!

Jeanne zei

Grappig!
Ik zag als kind altijd gezichtjes in gebloemde gordijnen.
Ken je dat?

Sjoerd zei

Daar zitten weer een paar mooie exemplaren bij.

Jolande zei

Wat een leuke vondsten weer.

Happy Earl Grey zei

Is het ondertussen geen opsessie geworden al die leuke gezichtjes? Ik vind het elke keer weer verrassend. Groetjes

Bertiebo zei

Nee hoor zeker geen obsessie om de eenvoudige reden dat ik er bijna nooit eentje zie

Ineke zei

Leuke foto's van gezichtjes!

schrijfselsvanmij zei

Ik heb gemerkt dat als ik ga zoeken ik er geen zie

Ferrara zei

Vanmorgen zag ik het ineen, boven mijn hoofd. Het bedlampje dat er al jaren hangt.
Ik stuur hem op.
Ook nog een handelsmerk van een makelaar, maar ik vermoed dat het de bedoeling is dat je een gezicht ziet. Dat maakt het minder leuk, vind ik. Kijk maar, weggooien mag.

Alet Venhuizen zei

Grappig om zoiets dan in één keer te ontdekken!

Vlimbouter zei

Altijd weer leuk die gezichtjes.Je hebt me aangestoken,ik begin er nu ook op te letten.