Totaal aantal pageviews

zaterdag 27 oktober 2018

Swap

Via Carolien deed ik mee aan een 'tel-tot-tien-ruil'. De bedoeling was dat je je partner-in-crime kaarten ging sturen. Eerst een kaart met een ding, mens, plant of dier. Dan met twee en zo door tot en met tien. Zelf kreeg je dan natuurlijk ook zulke kaarten terug.
Ik dacht dat het lastig zou worden, maar dat was het eigenlijk niet.
Ik werd gekoppeld aan Alice en dit zijn de tien kaarten die ik van haar ontving:


Ik vond alle kaarten leuk, maar de eerste vond ik echt heel mooi. Wat een topfoto

Ik heb er helemaal niet aan gedacht om de kaarten die ik zelf stuurde te scannen. Pas bij nummer tien dacht ik er aan

Alice, wat waren we snel hè. Er zijn nu nog steeds mensen bezig. Dankjewel voor de leuke ruil. En Carolien, jij ook bedankt natuurlijk.

9 opmerkingen:

Lucette zei

♥ Leuke kaarten , ♥

Jolande zei

Wat een leuke kaarten. Lijkt mij toch wel een erg lastige opgave, maar fijn dat het je zo goed gelukt is.

Francien zei

Tja kaarten sturen. Zo komt Kerst er weer aan. En ik zit in dubio dit jaar. Wel of niet sturen.
Heb je trouwens nog een titel van een boek voor me, Betty? Ik heb ischias. En daar doen ze niets aan. Moet vanzelf over gaan, misschien mbv fysio. Kan niet fietsen, goed lopen, zitten. En dat voor mij. Altijd in beweging.
Ben nu wel blij met de auto. Terwijl ik altijd alles op de fiets doe.
Ik heb het boek van A.S. Byatt bijna uit. Een geweldig boek trouwens. Maar alsjeblieft, jij leest zo veel. Je weet vast wel wat.

mar zei

Leuk kaarten-verstuur-idee. Leverde leuke kaarten op.

Francien zei

Hoi Betty, al naar de bieb geweest. Naast Een onberispelijke man heb ik van haar ook Laatste vrienden gevonden. Zag nog een boek wat me interesseerde, dus zit deze aankomende week weer goed.
Maar hou me nog altijd aanbevolen aan nieuwe titels. Groet, Francien.

Bertiebo zei

Heb je een berichtje gestuurd, Francien. (Messenger)

Ageeth Mooij zei

Leuk Bertie en ik vind de eerste kaart ook zo leuk.
En jouw laatste ook!

KnutzEls zei

Leuke kaarten. Zal nog best zoeken geweest zijn.

Crealice zei

Ja Bertie wij waren supersupersnel. Ik zal jouw kaarten ook eens plaatsen, iedere keer denk ik er aan en vervolgens vergeet ik het ook weer. Dan heb je daar ook een foto van. Dat is wel grappig van die eerste kaart. Die heb ik tijden (misschien wel jaren zelfs inmiddels) gekocht bij de papiertoko. Dat is een loods bij een papierfabriek waar ze vooral papier en karton verkopen en ook wat los/vast ander spul. En ook kaartjes die je in de winkel niet tegenkomt. Het is ook zo'n leuke woordspeling "eend/tje".