Totaal aantal pageviews

vrijdag 4 juni 2021

Gezichtjes

 Onze dochter stuurde deze foto: 


Ik constateerde dat het Radio Kootwijk moest zijn, omdat ze op de Veluwe waren. Dat het een gezichtje is, dat zag ik helemaal niet, want alle volgende foto's waren van onze kleindochters en dat vind ik dan een stuk interessanter. 
Ik vind het een mooie foto en dat gezichtje daarboven, met een petje,  is super!




Deze drie zijn van Judy. Van het blog Bubbels 
Judy schrijft:
'De eerste, de deur, tja, met een beetje fantasie zag ik daar ook een gezicht in.
De tweede, de klok, stond in een etalage. Wel een zielige, hij heeft een traan (of een snottebel?)
En vlakbij zag ik er ineens nog één . Als je ze ziet, zie je ze overal'. 
Jeanne van Sjannesblog zag er ook weer een en maakte een geweldige foto:


Voor de zekerheid haalde ze het gezichtje ook nog wat dichterbij:



En tenslotte Sjoerd.  Van het blog B.Vision  & Photography. Hij zag 'een nogal groot' gezicht. Mooi, lekker duidelijk:


Dat was het weer voor deze keer. Maar... Blijf speuren, mensen.




20 opmerkingen:

miekequilt zei

Ik zie ze zelden. Des te leuker om ze bij jou te zien.

Lot zei

Leuk Radio Kootwijk gebouw en die heeft ook nog een petje, net van de Pindakaas reclame .

Binnen is het ook zo mooi.

Jeanne zei

Die van Nienke en van Sjannesblog springen eruit voor mij

nicole orriens zei

Ze zijn weer erg leuk! Vooral die van het gebouw van Radio Kootwijk. Die op de deur zie ik niet goed.

Sjoerd zei

Toch weer een mooie verzameling erbij...

Céline zei

Leuke gezichtjes weer.
Ik zie ze helaas niet veel of ik vergeet een foto ervan te maken.
Maar ik geniet van jouw gezichtjes.

mar zei

Weer leuke aanwinsten.

Iris Flavia zei

Great ones! I´ll keep my eyes open.

Judy zei

Leuk leuk leuk!!!

Kitty zei

Jaaa, radio Kootwijk.. Hallo... Bandung.... Kwam laatst nog voor in het programma van de Van Rossems :) Ik verwachtte nog dat ze iets zouden zeggen over de tegelvloer waar een fout in zit, maar dat kwam niet ter sprake.
Die van de boot vind ik het allermooist. Leuk weer!

biebkriebels zei

Grappig, ja je moet wel goed kijken bij sommige.

s.c zei

Erg leuk allemaal. Zal er ook eens op letten.

Marlou zei

ha Bertiebo,

wat leuk toch... via het blog krijg je ook nog eens van alles toegestuurd.
Ik vind ze mooi! Vooral die van Sjoerd.

Groetjes!

Emie zei

Ik vind ze allemaal weer fantastisch!

Els04 zei

zo tof weer!

Floor zei

Nee, in die deur zie ik geen gezichtje.

Marleen zei

Top zijn ze weer!

sjannesblog.com zei

En opeens kijken ze je van alle kanten aan, heel leuk!

Ferrara zei

Het zijn weer leuke vondsten. Ik dook meteen in mijn archief, Radio Kootwijk daar heb ik nooit gezichtjes in gezien. Je kroost heeft dat heel mooi gevangen. Prachtig gebouw zowel buiten als binnen. Als het weer kan, is een excursie daar een aanrader.

In de weer zei

Haha ik moest lachen toen ik zag dat je blog met radio Kootwijk begon.
Het zijn allemaal weer supervondsten !