Totaal aantal pageviews

dinsdag 15 augustus 2023

Ferrara gezichtjes

 Je hebt mensen die er nooit een zien, (terwijl ze wel speuren), je hebt mensen die er af en toe eentje zien en je hebt mensen die er echt maar dan ook echt oog voor hebben. Ferrara bijvoorbeeld. Zij vult gewoon  de hele rubriek vandaag. Ongelooflijk toch. Maar het is echt waar hoor. 

Bovendien wás Ferrara al topscorer om het zo maar eens te noemen. Vanaf het moment dat ik begon te verzamelen, vond zij er al 33!!


Deze twee waren te zien op de camping. Op de deksels in de milieustraat

Dan een aansluiting voor waterslangen aan de muur van het Slot in Celle, Dld. 

Zittend onder de luifel viel het oog van Ferrara op de standaard van de fiets


Deze is weer dichter bij huis, in Alkmaar. Een beschadigd gezicht op een peukenafvalbak


Vervolgens: haar eigen keukenhanddoek.


En tenslotte: nog een peukenbak. Echt vies.  Gezien in Alkmaar. En dit was nummer veertig. 40!


Het is echt geweldig, Ferrara. Dankjewel! (En ga zo door!)


19 opmerkingen:

roentare zei

butt box is now seemingly historical.

izerina zei

Die gezichtjes kunnen ook nog een emotie uitstralen. Wat een bullebak,die peukenbak

Sjoerd zei

Super gevonden allemaal, je moet het maar zien.

Judy zei

Geweldig gevonden allemaal!

Anoniem zei

Superleuk weer (en sommige ook een beetje vies… )

miekequilt zei

Goede speurneus heeft / is Ferrara. Die van de fiets vind ik de leukste.

Iris Flavia zei

They are great - but ow... the poor cigarette guy!
I do keep my eyes open, but.... not much luck.

Emie zei

Die laatste is echt te gek. Ik ga ook weer eens wat beter om me heen kijken.

nicole orriens zei

Wauw, dat zijn er echt een heleboel en wat zijn ze leuk! Bij sommige moet ik eerst even kijken, maar dan inderdaad: 'Oh ja!'

Elizabeth zei

Je moet ook echt op een bepaalde manier kijken. Tenminste, ik wel... anders zie ik het nòg niet...

conny's quilts en creaties zei

Ze zijn weer erg leuk.

Ferrara zei

Zo zeg wat een eer. Dank je wel. Die bullebak vind ik zelf ook echt smerig.

Jolande zei

Knap hoor van Ferrara, het zijn weer hele leuke.

s.c zei

Heel mooi. Goed gevonden en leuk.

Mevrouw Niekje zei

GEWELDIG, ZO LEUK!!!!!!!!!!!!!!!

Marthy zei

Ik heb er echt helemaal geen oog voor.

Anoniem zei

Die laatste is een koeiendrinkbak. Als de koe met zijn neus op die 'tong' drukt komt er water in het bakje. Wij hebben ze nog in de stal in werking.

Josephine zei

Ferrara is een TOPPER, en inmiddels al 40 erg leuke gezichtjes ongelooflijk.
In deze serie moet ik echt lachen om de laatste , dat norse gezicht met een
grote bek vol vieze peuken, echt GEWELDIG!!!

sjannesblog.com zei

Goed gezien van Ferrara!