Totaal aantal pageviews

dinsdag 1 augustus 2023

Gezichtjes

 Tineke Dieks was op excursie naar Museum Elburg voor een tentoonstelling over Papierknipkunst. En kon er zelf ook wat knippen.  Ze maakte o.a. dit kleedje en zag na het openvouwen wel vier gezichtjes, in alle hoeken



Ferrara schrijft: 'Deze heb je nog niet, het is de dop van een pak chocolademelk. Beetje waterige ogen'. 


En dan eentje van Mieke. Zij vertelt dat ze het gezichtje zag op de boot van Den Helder naar Texel. 'Het is een luik voor smeerolie' zegt Mieke,  'geen idee wat dat betekent, maar het is schattig'.
En ja, dat vind ik ook!



Hoi Bettie, dit bijenhotel kreeg ik op de "dag van de zorg" als cadeautje. Bij het openen van het doosje zag ik allemaal gezichtjes.    Dat mailde Dora Huisman. 
Dank, Dora en wat een superleuk en toch nuttig cadeautje kreeg jij.
 

De een na laatste voor deze ronde is ook van Dora. Ze mailt: 'Hoi Bettie, al zo vaak heb ik de staafmixer gebruikt en nu pas zie ik het gezichtje!' 
Ja dat is het precies hè. Je kan er honderd keer mee in aanraking komen of langs lopen en niks bijzonders zien, Maar dan ineens...


En de allerlaatste is van Stef van sccollections   Ook weer zo'n mooie vondst:


Dat was het weer. Allen hartelijk dank. En vooral: Blijf speuren mensen. En insturen: bettievdgriend@hotmail.com

12 opmerkingen:

Judy zei

Prachtig gevonden!

Sjoerd zei

Soms heb je het, ik ben het al even kwijt...

Elizabeth zei

Zo grappig! Leuk om ze allemaal te bekijken...

Alet Venhuizen zei

Weer een leuke verzameling!

Iris Flavia zei

Oh... I feel with the chairs....

roentare zei

These all resemble little rascals to me. So cute!

KnutzEls zei

Het is niet alleen Big Brother, maar gezichtjes overal om ons heen 😁

Ferrara zei

Die stoeltjes zijn dit keer mijn favoriet.

Jolande zei

De gezichtjes in de knipkunst zie ik niet, maar de anderen vind ik erg leuk.
Die stoelen vind ik helemaal het einde.

Josephine zei

Het is toch telkens niet te geloven wat er allemaal weer tevoorschijn komt.
Ook deze serie vind ik geweldig, vooral de knipsels en de stoeltjes zijn TOP!!!

Emie zei

Weer helemaal.leuk!

Emie zei

Ze zijn weer allemaal goed gevonden met die stoelen als grappigste, wat mij betreft.