Totaal aantal pageviews

dinsdag 29 augustus 2023

Gezichtjes

 Tineke Dieks zag weer een gezichtje in een knipsel, een uitgeknipt hartje:

En bloglezeres Carla zag in haar laminaatvloer een gezichtje. Die vloer ligt er al jaren schreef Carla en ze zit er ook al jaren. En dan ineeens: een gezichtje. Ik had veel moeite met deze, omdat ik de foto omgedraaid ontving. Turen, turen, ik zag het niet. Tot ik de foto draaide. En ja hoor: 


Mijn bijna buuf Kitty dronk een  Cappuccino. Op de eerste foto zie je het scheve bekkie zoals ze het kreeg. Bij het tweede gezichtje heeft ze en heel klein beetje geholpen


Bloglezer Aleida had vakantie in Italië en schrijft het volgende: 

Vlakbij Pisa. Een leuk huis met tuin. Gisterenavond voelde ik mij een beetje bekeken en opeens zag ik hem, zo'n kleine surfplank. Moest gelijk aan jouw 'gezichtjes' denken.


En dan een mooie van Mia van Hoeven. Zij was met haar kleinkinderen in het Aviodome en zag dit gezicht:



En bloglezer Esther is ook altijd alert. Zij keek televisie en zag een gezichtje in een bandrecorder. Ik gok trouwens dat ik aan mijn kleinkinderen zou moeten uitleggen wat een bandrecorder is: nou jongens een bandrecorder is een ding met een gezichtje en je kon er van alles mee opnemen. Alleen geluid, geen beeld erbij. 



11 opmerkingen:

Judy zei

Haha, ja een bandrecorder. Dat is oude geschiedenis. :)

nicole orriens zei

Die van het laminaat is mijn favoriet. Ik moest eerst even turen, en ineens zag ik het.

Iris Flavia zei

Fun post again :-)

s.c zei

Weer erg leuk en verassend.

Ferrara zei

Onuitputtelijke bron.

Sjoerd zei

Er zaten een paar moeilijke bij, maar ook weer mooie aanwinsten.

miekequilt zei

Ja hoor, ze zijn weer leuk.

Josephine zei

Weer een leuke serie en vooral de bandrecorder, prachtig!!!

roentare zei

The smileys in the coffee give me a smile

Aleida zei

In het laminaat zie ik zo'n hondekopje met van die lange oren

Jolande zei

Wat een leuke weer.