Totaal aantal pageviews

woensdag 30 augustus 2023

Met onze kleindochter naar London.



 We zijn alweer weken terug, Anna heeft er inmiddels al weer een vakantie op zitten en ik heb er nog niks van verteld. Dus het wordt tijd, vind je niet. 
Toen ik in november met onze dochter in London was, had ik voor Anna dit kleine boekje gekocht. Dat kreeg ze op haar tiende verjaardag. Daar kon ze dan vast inschrijven wat ze graag wilde zien en als we er dan eindelijk waren kon ze erin schrijven wat we gedaan hadden. 


En zo is het ook gegaan. 
Ik zag een beetje tegen de reis per trein op. Ik heb dat zelf al vaak gedaan en vind het comfortabel en prettig, maar met een tien-jarige is het toch andere koek. Anna is niet echt een stilzitter. Maar we hadden geluk met een coupé met een tafeltje in het midden. Dat kun je niet uitkiezen, maar we hadden dus geluk.

Zo konden we ons goed bezig houden en arriveerden we voor we het wisten op St. Pancras. Ja en toen zijn we eerst natuurlijk eventjes naar dit perron gegaan. Ook op St Pancras.  Dan hadden we dat maar vast gehad. 


Het ging om het perron. Anna wilde niet eens in de winkel want het was er echt heel erg druk met een flinke wachtrij. Ze wilde naar het hotel. Het tweede hotel in haar leven en ze had er zich erg op verheugd. 
Dus de tube in en daar gingen we. En  toen hadden we eigenlijk nog een groot deel van de dag voor ons!


(Wordt vervolgd) 


24 opmerkingen:

Judy zei

Leuk leuk leuk!!!

Iris Flavia zei

Sounds like great fun.
Looking forward to the science museum already!

Mevrouw W. zei

Leuk! Ik ben benieuwd naar de rest van de reis!

Sjoerd zei

Lijkt me heel leuk om te doen, met je kleindochter naar London. En dan kijken naar perron 9...

Anoniem zei

Terwijl ik lees, half acht smorgens, zitten wij op het perron van de Eurostar..... London ahead 😁👍

Bertiebo zei

Veel plezier, Anoniem. (of niet zo anoniem, hihi)

miekequilt zei

Wat ontzettend leuk. Jullie geliefde Londen bekijken door de ogen van Anna. Super! Ik ben heel benieuwd naar wat jullie verder deden.

Mormorsweb.blogspot.com zei

Leuk zeg, ga ik volgen!

Charlie zei

Anne staat er bij als een echte reiziger! Heerlijk om met je grootouders naar Londen te gaan!

Kitty zei

Geweldig!

Marieke zei

Lieve en leuke actie.

In de weer zei

Lijkt me heel gezellig zo in de trein, tenminste zo ziet het eruit !
Superleuk voor Anne, ben benieuwd naar het vervolg.

Nietzomaarzooo zei

Wat ziet dat er heerlijk uit allemaal. Samen met je kleinkind naar jouw favoriete stad. Ja, zeker benieuwd naar het vervolg.

roentare zei

Travelling with a kid is always challenging.

biebkriebels zei

Wat een gezellige reis met de trein!

Floor zei

Wat grappig dat lijstje van Anna wat ze allemaal wilde zien.
Deed mijn kleindochter ook laatst toen ze hier logeerde.
Zo kan je niks vergeten hè?
Wat een avontuur als je 10 jaar bent!

Ferrara zei

Benieuwd of jullie dat hele lijstje hebben afgewerkt. Leuk uitje voor een 10-jarige, ook voor oma en opa natuurlijk.

Miriam zei

Dat is vast een heel ander bezoek aan Londen geworden dan je gewoon bent!

conny's quilts en creaties zei

Wat ontzettend leuk dat je nu met je kleindochter in Londen was

Marthy zei

Kijk ze daar staan met haar koffer, vol verwachting wat ze allemaal mee gaat maken. Wat zullen jullie met zijn drieën genoten hebben.

Jolande zei

London is natuurlijk altijd heerlijk, maar dit lijkt me toch wel heel erg speciaal met Anna erbij.
Leuk dat ze een lijstje heeft gemaakt met dingen die ze graag wil doen.

Els04 zei

Wat een geweldige reis! Zo fijn!

sjannesblog.com zei

Wat zal dat leuk geweest zijn! Zo stoer die Anne.

Elizabeth zei

Wat ontzettend leuk om met je kleindochter naar Londen te gaan!