Totaal aantal pageviews

maandag 1 januari 2024

2024

 


24 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Voor jou hetzelfde gewenst.

roentare zei

Happy New Year!

Sjoerd zei

Ik wens jullie ook een heel fijn jaar, laten we er iets mooi van maken

Judy zei

Voor jou ook, Bettie!

Emie zei

Dat wens ik jou ook. En veel mooie dagen in Groede!

Anoniem zei

Wat een leuke foto . Mooi begin van dit nieuwe jaar. Gezondheid gewenst en veel mooie momenten. Groet TInekeD.

In de weer zei

Een mooie foto bij deze mooie wens.
Dankjewel en ik wens jou ook gezondheid en een nieuw jaar met weer mooie foto’s en verhalen.

Charlie zei

Ik sluit me aan bij je wens voor het nieuwe jaar en wens je voorspoed en vooral gezondheid!

Iris Flavia zei

I understood without deepl and wish you the same! Only 29 days and I will have all the sun so I can share with you! Happy New Year to you, Bertiebo!

izerina zei

Jullie ook. En maar veel mooie blogjes om van te genieten

Koffie Digitalix zei

Ik wens jullie hetzelfde.. <3

Ferrara zei

Alle goeds gewenst. Gelukkig ben je beter van start gegaan dan vorig jaar. Ik moest daar vanmorgen wel even aan denken toen ik de laptop opende.

miekequilt zei

Wat een leuke foto. Voor jullie ook de beste wensen!

N8W8 zei

Ik wens je ook veel gezondheid, liefde en geluk!

Jolande zei

Ik wens jou en je familie alle goeds en gezondheid voor 2024.

Mormorsweb.blogspot.com zei

Godt Nytår.

Floor zei

Dat wens ik jullie ook. Veel gezondheid!

Marthy zei

Ik wens jullie beiden veel lichtpuntjes in 2024.

Janny zei

Ook ik wens je een gelukkig en gezond nieuwjaar!

Josephine zei

Alle goeds gewenst Bettie, en laat die zonnestaaltjes maar komen🌼🌹🌷🌱🌼🌷

Kitty zei

Heel veel 'plusjes' gewenst Bettie, voor jou, Frits en al jullie dierbaren.

biebkriebels zei

Ook de beste wensen van ons!

sjannesblog.com zei

Insgelijks, Bettie!!

Elizabeth zei

Wat een prachtige foto laat je zien! Ook voor jullie alle goeds voor 2024...