Totaal aantal pageviews

woensdag 17 januari 2024

Gezichtjes

Eerst maar liefst vier nieuwe gezichtjes. Gezien door Ferrara

Ferrara: 'Bij het slotje van de koelkastdeur in de caravan kun je je twijfels hebben en dat geldt ook voor het detail van het orgel in de Sint Laurenskerk in Alkmaar. Ik zag in de krullen een soort gezicht. Toen ik thuis de foto goed bekeek, bleek in het midden echt een klein gezichtje te zitten. Kijk maar of je ze wil plaatsen'. 



Nou, zoals je ziet, ik heb ze geplaatst en bij mij was echt geen enkele twijfel. 

En verder: 'Het contactdoosje met trektouwtje spreekt voor zich. En de grote gaper is de oplader voor mijn gehoortoestellen. Ik zie hem twee keer per dag. 's Avonds als ze uitgaan en 's morgens als ze zijn opgeladen'. 



Dankjewel Ferrara, ze zijn super, alle vier. 

Dan eentje van Tineke Dieks.
'Dit gezichtje ontstond heel spontaan op mijn bogerham toen ik er nog een plakje kaas op legde. Op een vroege zondagochtend in december'. 


Jij ook hartelijk dank, Tineke. 
En tenslotte nog twee gezichtjes van bloglezeres Roelie. 





Roelie schrijft: 'Het eerste gezichtje ontdekte ik toen ik glazen pannendeksel omgekeerd op het aanrecht legde. Zo'n schattig varkentje...
Het tweede is de kraan van de wastafel en om bij de dieren te blijven: is 't niet net een olifantje?'

Leuk zijn ze, dankjewel Roelie.

Dit was het weer. Blijf vooral speuren, mensen. En inzenden: bettievdgriend@hotmail.com 




12 opmerkingen:

Judy zei

Goed gezien weer allemaal!

Kitty zei

Echt goed gezien, leuk!

Iris Flavia zei

This is FUN!!! I sadly really don´t see any here... If, I´ll take a pic (I have my cam with me always). Thanks for the smiles :-)

roentare zei

I cannot see any faces really.

Ferrara zei

Het is voor mij zo onderhand echt een sport geworden en hoef er niet eens veel moeite voor te doen. Soms trek je de aandacht omdat je een foto maakt van een object waar niemand iets in ziet. Gisteren nog kreeg ik de vraag waarom ik een kopje cappuccino fotografeerde. Ik wees de vragensteller op het smoeltje in het schuim, ja en toen zag zij het ook. Is voor de volgende zending.

sjannesblog.com zei

Allemaal weer leukerds.

s.c zei

Ze zijn weer leuk alhoewel ik bij de eerste wat moeite heb.

Jolande zei

Ik zie ze allemaal en vind ze ook allemaal erg leuk.

Sjoerd zei

Leuk zijn ze zeker, maar soms heb ik mijn twijfel...

Emie zei

De grote gaper vind ik de leukste maar ze zijn allemaal weer goed gevonden.

miekequilt zei

Leukerds hoor. Ferrara is wel grootaanbieder.

Josephine zei

Ze zijn allemaal weer zeer geslaagd, en net wat Mieke ook al schrijft , Ferrara
heeft daar echt het beste oog voor. Zo vaak en veel leuke gezichtjes die zij ontdekt!!!