Totaal aantal pageviews

zaterdag 5 oktober 2024

Zeven, niet meer

Opruimen, ontspullen, spullen naar de kringloop... iedereen is er mee bezig. Ik ook, al lang. 
En ik ben ook altijd bezig met het wegwerken, ordenen,  schiften en verwijderen van de vele foto's die ik maak. 
Het probleem is dat ik er niet van hou om heel veel foto's in een blogje te plaatsen. En in de map losse foto's zitten er honderdzesenzeventig. Dat schiet niet op. 
Dus nu dacht ik:  ik ga zo af en toe een foto-opruiming doen. 

Ik laat wat foto's zien  die eigenlijk wel leuk zijn, die ik leuk of interessant genoeg vind, maar niet zo een-twee-drie kan plaatsen in een blogje. Altijd foto's van iets wat me onderweg is opgevallen. Met of zonder commentaar. En soms passen ze op een of andere manier bij elkaar, maar soms ook niet. 
(Wat het aantal betreft: op mijn blog beperk ik me dus meestal en ik wil er ook hier niet meer laten zien dan zeven. Ha en een kleine collage telt voor een natuurlijk, dan snap je. ). 
Daar gaan we: 

Zo zou ieder mens het moeten hebben op zijn of haar werk, plezier in wat je doet


Nou, nee, dankuwel. 


De volgende twee foto's werden niet eens in de buurt van elkaar gemaakt, maar passen wel bij elkaar:





Ook de volgende twee horen een heel klein beetje bij elkaar:



Nummer zeven. Lest best? 


4 opmerkingen:

Karel zei

mogge Bertiebo
de opruimwoede heeft ook hier al flink huisgehouden
en nog heb ik veel foto's 😁
je hebt hier een mooie serie neer gezet , ja er is veel moois en leuks te zien onderweg hé

fijn weekend groet
https://fietszwerver.wordpress.com/

Sjoerd zei

Zolang het digitaal is heb ik er niet zoveel moeite mee, maar voor de rest mag alles weg

KnutzEls zei

Die combinaties zijn leuk.

Judy zei

Leuke foto-opruiming! Ja, die foto's, ik heb er duizenden...