Totaal aantal pageviews

maandag 27 april 2015

Stapels

Bij het thema 'Stapelen' het thema van deze week bij Stuur een Foto, denk ik net als Els meteen aan Vietnam.
De stapels die ik daar zag heb ik nooit eerder of later ergens gezien. Het was werkelijk onvoorstelbaar wat mensen op hun fiets of brommer meesjouwden. Heel erg knap ook.
Maar ja, daar had Els het dus al over gehad. Daarom denk ik nu maar aan mijn eigen stapels. Sinds de boekenkasten uit onze kamer weg zijn en alle boeken zich boven bevinden, ontstaan er toch weer stapels boeken in de kamer.  Zo ziet dat er uit:


Ik vind het best leuk staan hoor, maar denk toch na over weer een boekenkast in de kamer.
Stuur een Foto met ongetwijfeld meer stapels, vind je hier: klik
En dan nu maar eens gaan kijken naar de stapels op de vrijmarkt. Koningsdag!

1 opmerking:

Mirjam zei

Wat een gezellige stapel boeken, dat belooft dat je nog heel wat gaat lezen, of al gelezen hebt... Hier ook zo'n stapel, maar dan van tijdschriften met een enkel boek (of 3) erbovenop... en dan alles in een platte mand... op de een of andere manier kom ik er niet toe om alles te lezen, dus die stapel zal nog even doorgroeien...
Liefs,
Mirjam