Totaal aantal pageviews

zondag 21 juli 2024

Nomen est Omen

 


Sjoerd stuurde me, al een tijd geleden,  bovenstaand berichtje dat hij ontving van boswachter Saïra van Essen

Vervolgens Marga weer eens aan het woord. Zoals zo vaak let zij heel erg goed op:  

Uit BN De Stem: 
Leo Bisschops, voorzitter van de Katholieke Bond voor Ouderen. 
Die Katholieke bond ging van naam veranderen. De K moest uit de naam verdwijnen.
Volgens de statuten moest Bisschops nog wel op bezoek bij de bisschop van Den Bosch die de naamswijziging moest goedkeuren. Wat hij na een paar gesprekken deed. 

In Vroege Vogels: Oscar de Pauw, vrijwilliger broedvogel monitoring

In Vroege Vogels was ook Rik Middelbos aan het woord. Hij is boomkundige.

En dan was daar nog Dick Schipper, mede-organisator van Vlissingen Maritiem


De laatste zag in Hoorn.  Op de fiets onderweg naar Enkhuizen. Op de terugweg toch maar even gestopt om een foto te maken. En al zeg ik het zelf, best een geschikte foto zo met die takken op de voorgrond. 

Inzenders hartelijk dank en zoals altijd: blijf speuren én inzenden. bettievdgriend@hotmail.com


11 opmerkingen:

Judy zei

Die takken vind ik leuk!

Sjoerd zei

Ze blijven leuk, ik speur verder.

conny's quilts en creaties zei

Leuk!

izerina zei

Die laatste!

miekequilt zei

Ik moest echt lachen om die laatste. Maar natuurlijk is de rest ook weer geslaagd!

Emie zei

Goed gevonden allemaal weer!

Kitty zei

ze zijn weer goed gevonden (en gezocht). Bij de laatste dacht ik nog "Dat ik dáár nou niet opgekomen was!". Op mijn werk heb ik regelmatig brieven aan Takken langs zien komen voor offertes/opdrachten...

In de weer zei

Iedereen heeft weer goed zijn best gedaan !

Ferrara zei

Ze zijn weer leuk. Takken tuinaanleg kwam me zo bekend voor en wat blijkt. Ik schreef in 1992 in mijn verzamelboekje. "Takken tuinaanleg, gezien op een bestelbus". Van bloggen had ik toen nog geen kaas gegeten.

KnutzEls zei

Allemaal weer mooi gevonden.

Josephine zei

Geweldig wat er weer allemaal gevonden is, als je het ziet is het duidelijk,
maar jammer genoeg zie ik het zelden voorbij komen. Heel af en toe en dan
vergeet ik weer waar ik dat tegen kwam, erg hé?