Totaal aantal pageviews

maandag 1 juli 2024

Respect voor allen, bang voor niemand

 Verspreid over Sicilië zag ik  veel werk van Demetriodigrado


'Jouw keuzes maken het verschil', zoiets zal hier staan. En dat is zo mensen, van die keuzes. Dat is zo! 

Ik vond het mooi gedaan, collage-achtig en ik hou van collages. Nog eentje:


'Respect voor allen, bang voor niemand', staat hier. 

En de laatste, omdat ik haar zo'n schatje vind: 


Als ik het goed heb gedaan, de Italiaanse vertalingen zijn niet steeds even duidelijk, als ik het goed heb gedaan  staat hier 'Ondeugden en Grillen'. 

19 opmerkingen:

Sjoerd zei

Toch vind ik het op deze manier een mindere mural. Aan de andere kant wel heel herkenbaar.

Judy zei

Mooi werk!

Elizabeth zei

Ik vind het heel mooi gedaan!

Kitty zei

Die zijn heel erg leuk!

conny's quilts en creaties zei

Bijzonder om zo een vorm van collages op de muren te ontdekken. Ze zijn mooi en hebben een duidelijke boodschap.

In de weer zei

Weer eens wat anders !

Emie zei

Vooral die onderste vind ik erg leuk.

roentare zei

These murals are a class of its own

Iris Flavia zei

Great ones indeed, very powerful!

Tom zei

...Respect for all, fear for none, Amen!

magiceye zei

All wise words communicated through art!

Sami zei

The collage murals are very nice.
Thanks for participating in Monday Murals Bertie.

miekequilt zei

Mooie teksten op een leuke manier gebracht.

Jolande zei

Apart, net alsof je in een art journal kijkt.

Janny zei

Het lijken inderdaad net collage's, mooi bedacht.

Marthy zei

Ze zijn leuk, ze vallen op en hebben een boodschap.

Hans zei

De teksten zijn zeker mooi, beetje opvoedkundig.
Maar daar is niks mis mee. Hans

Nietzomaarzooo zei

Daar is over nagedacht. Op deze plek.

Frederika zei

Mooi werk op die muren