Totaal aantal pageviews

vrijdag 14 december 2012

Alles is Familie

'Alles is Familie', zagen we gisteren in het filmhuis. Gistermiddag om precies te zijn. En wat is het toch lekker om na twee dagen werken 's middags gewoon met alle andere bejaarden (waaronder twee erg bekende bejaarden)  naar een film te kijken. Maar dit terzijde.                                    De film... tja wat zal ik er van zeggen? Dat ik af en toe erg heb gelachen, dat echtgenoot echt genoot en nog veel harder moest lachen. Dat de film erg lang duurde. Dat ik vond dat de grapjes soms toch wel gezocht waren. Dat de sterrencast goed speelde en dat iedereen er erg aantrekkelijk uitzag, speciaal Benja Bruijning in de rol van Charlie. Dat ik nog nooit van Benja Bruijning had gehoord trouwens. Dat ik de hele film door zat te bedenken waar ik Kees Hulst ook al weer van kende. En dat ik bij Martine Bijl toch steeds denk 'daar heb je Martine Bijl', ook al doet ze het hartstikke goed. Dat het allemaal een beetje veel was, maar dat ik aan het eind toch ook nog even tranen in mijn ogen had.
Nou, dat dus allemaal!

3 opmerkingen:

Wieneke zei

Wie waren die bekende bejaarden dan? Graag wat meer volledigheid in je berichtgeving, Bettie!!! :-)

Martine Bijl vind ik een leuke vrouw, maar ze heeft een te hoog Hak-gehalte. Ik zie alsmaar groentenpotjes als ik haar naam hoor.

Bertiebo zei

Hahaha, die bekende bejaarden zijn zeker bekend... bij mij.

Wieneke zei

Oh, ik dacht dat het bekende NL bejaarden waren. Paul van Vliet of zo iemand...