Totaal aantal pageviews

zaterdag 29 december 2012

Babykleertjes (2)

Dit vestje zat ook in het rieten koffertje. Alle drie de kinderen hebben het gedragen, maar mijn moeder breide het zo'n tweeëndertig jaar geleden voor onze oudste zoon. Ik vind het zo schattig en ook dit hangt nu in de kast bij Nienke.
En dan dit roze kieltje. Gesmockt door mijn moeder. Dat was natuurlijk voor Nienke en die heeft het ook vaak gedragen.
Smocken, je ziet het niet zo heel vaak meer en dan nog alleen in hele dure winkels. Zelf heb ik het ook nog geleerd vroeger op school. Maar daarna heb ik het nooit meer gedaan.
Enfin, onze kleindochter zal dus twee dingen dragen die door haar overgrootmoeder zijn gemaakt.
Ze heeft ook nog een levende overgrootmoeder en die heeft een dekentje gebreid.  Hoe leuk is dat?

Geen opmerkingen: