Totaal aantal pageviews

zondag 30 december 2012

Mac op de foto!

Je zou misschien denken dat hier een hond lekker is gaan liggen naast een kussen. Niets is minder waar, onze lieve Mac is op de vlucht, voor mij. Ineens wil hij niet dat er foto's van hem gemaakt worden (voor alle duidelijkheid, ik gebruik geen flits). Als hij mijn kleine fototoestel ziet,  kruipt hij weg, achter een stoel of zo of achter een dik kussen. Veel meer wegkruipplekjes zijn er niet in onze kamer. Ja, onder het bureautje of in zijn mand, maar dan is hij nog heel duidelijk te zien en te fotograferen. Zie je trouwens die ontzettend beledigde blik. Dwars langs me heen kijkend? Wat een lieverd hè.

4 opmerkingen:

Jacqueline zei

Wat een schatje is het toch. tja wat een karakter hebben kooiker's hé. Echt lieve honden hoor.

dutch sisters zei

Sterallures of niet..Max is een schat!

idémakeriet zei

Ik maak even een ommetje in blogland om jou een hele fijne oliebollenavond toe te wensen en verder al het goeds wat je maar kunt bedenken voor 2013.
Bedankt voor al je lieve berichtjes die mij warm maakten tijdens 2012.
Liefs Gerda

Wieneke zei

Hahaha, die Mac, wat een snuit.
Fijne jaarwisseling en een goed begin voor jullie, Bettie. Ik hoop dat 'da Mac' niet teveel last van het geknal heeft.