Totaal aantal pageviews

zondag 16 december 2012

Pureepers

Zo'n klein boekje met de titel 'Huis en Comfort', ik kan het gewoon niet laten liggen. Ik spit het helemaal door, van voor naar achter en andersom. Zoveel handigheidjes waar ik nog nooit van heb gehoord, die ik nog nooit heb gezien en die ik ook nog nooit heb gemist. Ha, ik houd er van. Neem nou deze pureepers. Of eh een tandenstokerhouder voor in de handtas. Navulbaar. Een druppelvanger voor om de tuit van een theepot. Inlegzolen met kaneel, een welriekend idee. Een kozijncleaner met schraper voor hardnekkig vuil. Transparante kunststof ringkussentjes voor als uw ringen te groot zijn.
Als ik nou een proefbestelling doe, krijg ik de grote catalogus met 1000 verrassende nieuwe produkten gratis. Zal ik?

4 opmerkingen:

Wieneke zei

Tuurlijk, doen! ;-)

Marga zei

nou, ik weet het niet hoor :))

Nanos zei

Heerlijk, zo'n boekje met allemaal dingen die je niet nodig hebt. Ik zou een paar van die ideale kunststof ringkussentjes bestellen voor het bemachtigen van die lekker grote catalogus met 1000 nieuwe produkten, verrassende keukenlijken in spe.

Nanos zei

Je kunt ook online genieten http://www.huis-en-comfort.nl/