Totaal aantal pageviews

zondag 9 december 2012

Oud!

Ik ben altijd lid van de bond geweest in mijn werkzame leven. En dat ben ik nog steeds. Uit solidariteit en ook omdat ik nog regelmatig werk natuurlijk. Van de AOB ben ik lid om precies te zijn. Ik denk dat ik het aan dat lidmaatschap te danken heb dat ik tegenwoordig iets krijg van de ANBO: een krantje. Met soms lezenswaardige zaken hoor, dat wel. De ANBO, dat is voor ouderen. Oké, ik ben niet meer heel jong, al voelt het anders. Maar om nou maar meteen te veronderstellen dat ik een Senioren GSM nodig zou hebben, of een parelarmband of een nostalgisch spellenpakket... Ik vind het eigenlijk maar niks. Ik denk dat de meeste ouderen al lang om kunnen gaan met een mobiele telefoon en ook geen infrarood thermometer behoeven. Of misschien ook wel hoor, maar dat ze het dan gewoon kopen, al dan niet via internet.

2 opmerkingen:

Marga zei

en die damestas dan? :))

Wieneke zei

Ik heb de indruk dat de Anbo een beetje verouderd :-)