Totaal aantal pageviews

zondag 6 januari 2019

Logeerpartij

Weet je nog dat filmpje van onze  lieve kleindochter Noor? Dat filmpje waarin ze meldde graag bij oma  en opa  te willen logeren. Je kunt het filmpje hier nog steeds bekijken, zo schattig. Klik
Maar ze had nog nooit gelogeerd bij ons en ze is nog maar twee en ze was ook nog nooit eerder gescheiden van haar tweelingzusje Jet.
Jet wil helemaal niet logeren en Anna die heel vaak bij ons logeerde ook niet.(Ik hoop maar dat dát tijdelijk is).
Maakt niks uit voor Noor. Die wilde echt heel graag.


Donderdag was het zo ver, ze zou in de middag gebracht worden, maar 's morgens was ze er al helemaal klaar voor. Met koffer en al.
Spannend vond ze het wel. Onze dochter appte dat ze Noor tegen Knorretje, haar knuffel  hoorde zeggen: 'Norretje, je vindt het spannend hè? Blijf maar dicht bij me'.
Van die spanning hebben we vervolgens niets meer gemerkt. Ze at 's avonds twee pannenkoeken en een appel, ging uitgebreid onder de douche en lapte daar de ramen. Werd lekker voorgelezen en lag in bed nog een tijdje te zingen voor ze in slaap viel. Mijn favoriete kerstlied zong ze, genaamd 'In een stalletje'.
De volgende morgen was ze pas om kwart voor zeven wakker. Wij waren er al uit, want ik moest vroeg naar de opticien.
Maar ja, we hadden afgesproken dat ze in het grote bed mocht als ze wakker was, dus ik ben gewoon nog even lekker met haar en een paar Gouden boekjes,  'ondergedoken'. En dan is het heel leuk dat wij een bed hebben dat omhoog en omlaag kan. Ze schaterde het uit.

Kijk d'r lekker liggen met Knorretje in haar arm.
En toen haar papa en Jet haar kwamen halen, wilde ze helemaal niet mee. Ik gok zomaar dat ze binnenkort weer een keertje komt. Misschien met Jet. We zullen zien.

28 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Wat leuk dat ze het zo goed naar haar zin had. Ze zal vast van alle aandacht, helemaal voor haar alleen, genoten hebben.

izerina zei

Misschien dat juist een keer alleen logeren leuk is. Alle aandacht voor haar.

Kitty zei

Wat een pittige tante die Noor, heerlijk hoor dat logeren! :)

miekequilt zei

Wat leuk dat ze zo graag wilde logeren en dat het ook nog eens een geslaagde logeerpartij werd. Op naar de volgende keer.

Jolande zei

Wat leuk dat de eerste logeerpartij van Noor zo goed gegaan is en wat een enige foto's.

Het lieve leven... zei

Zó leuk...voor als die laatste foto in bed...knusser kan niet! ❤

Happy Earl Grey zei

Geweldig, elk kind is anders en dan zal zo blijven. Uiteindelijk zullen de anderen het ook gaan doen. Veel plezier en groetjes

KnutzEls zei

Onze kinderen vonden het ook altijd superleuk om uit logeren te gaan. Heerlijk gezellig daar in dat bed

Floor zei

Heerlijk om je kleindochter zo even helemaal voor jezelf te hebben.

pourquoi pas ??? zei

Wat een prachtig verhaal met bijpassende foto's. Ware geluk is soms wel heel dichtbij he. Trouwens het is meestal dichtbij. Gelukkig heb ik duizenden van deze herinneringen van het neefje en mijn nichtjes en net zoveel foto's. Geniet maar lekker na.

Marlou zei

Hoi Bertiebo...

wat een heerlijkheid.
Mijn kleinkinderen hebben heel vaak bij mij gelogeerd!
Ik genoot er ook zo van...
Maar ja... nu zijn ze (bijna) 15 en 13...
Die zijn al weer bijna het huis uit. Haha... nee, gelukkig nog niet!

Morgen begin ik met bloggen.
Groetjes van Marlou

.

mar zei

Mooi om zo te genieten van de logeerpartij van jullie kleindochter.

Ageeth Mooij zei

Oh, wat heerlijk Bertie!

Francien zei

Ja, onze ervaring is ook dat ze, als ze alleen komen, genieten van alle aandacht, alleen voor haar/hem.
Wij passen twee dagen na schooltijd op. sinds kort gaat de oudste één dag naar de buitenschoolse opvang. Daar heeft hij gewoon meer te doen en speelt met de andere kinderen. De jongste van 5 jaar heeft die middag opa en oma helemaal voor zichzelf. En geniet me daar toch van.

sjannesblog.com zei

Wat een heerlijkheid!

Ferrara zei

KOESTEREN. Tijd gaat heel snel. Leuke foto's

Marthy zei

Schattig! Niets fijner dan in het grote bed, voor kleinkind maar ook voor opa en oma.

Wieneke zei

Ik geef je op een briefje dat haar zus binnenkort ook komt logeren. ;-) Wat zeg ik? Die twee gaan er nog om vechten.

Sjoerd zei

Heerlijk toch, zo'n peutertje onder je hoede, en dat worden er straks geheid twee. Jesje heeft hier vrijdag gelogeerd.

Nietzomaarzooo zei

Wat heerlijk die foto bij Oma in bed al voorlezend. Heel knus en veilig.

Neeltje zei

Wat heerlijk! Puur genieten!

elly zei

O wat heerlijk. Wat zul je genoten hebben

Saralien zei

Wat mooi, jullie boffen maar met elkaar. (Ondertussen vertel ik mijn tieners elke dag dat ik later ook kleinkinderen wil om op te passen :-) )

Ineke zei

Wat een schatje en een knappe kleindochter!!!

Mrs. T. zei

♥♥♥

Emie zei

Wat een lieve foto. Enne...oma leest nog zonder bril!

oieke zei

dat filmpje is echt zo schattig. ik heb het gewoon nog een keer bekeken :)

Katrien zei

Exclusieve aandacht voor dappere Noor. ♥