Totaal aantal pageviews

donderdag 7 september 2023

Pubfood

 


Kijk, sowieso eten we altijd nogal internationaal in London. Maar ik eet natuurlijk het allerliefst bij 'onze' Griek. Ik ben ook altijd blij als hij er nog blijkt te zijn. Dus we aten er ook met Anna. En het was heerlijk. En leuk. 
We zijn niet eens aan India of Pakistan toegekomen, terwijl dat toch eigenlijk wel een must is. 

Het is ook maar net waar we in de buurt zijn en wat op zo'n moment uitkomt. Behalve de Griek op de eerste avond hebben we geen vaste adressen.  Zo aten we bijvoorbeeld een keer Italiaans. Puur toeval omdat we na een hele lange wandeling op dat moment een toilet nodig hadden,  bij een Italiaans restaurantje vroegen of we van hun toilet gebruik mochten maken en zo aardig werden binnen gelaten dat we er meteen bleven eten. 
Anna wilde naar de pub en dat deden we natuurlijk. Haar eerste pub. Ze trakteerde er ons op een drankje. 
En een andere keer gingen we in een andere pub  eten:


Nou je ziet het... er verandert veel in het Verenigd Koninkrijk, maar sommige dingen veranderen nooit!


17 opmerkingen:

Sjoerd zei

Ik had zo met Anna willen ruilen... Erg hè.

Judy zei

Ja, natuurlijk een pub ook!

Iris Flavia zei

Things really changed there then! A female ex-colleague in London wanted to visit a pub with her also around 12 year-old son - and he was not allowed to go in!
Nice the Italians let you use the toilet - even nicer you stayed for dinner!

miekequilt zei

Heerlijk: fish and chips. Anna had zich goed voorbereid. Leuk dat ze op een drankje trakteerde.

Emie zei

Het allerleukst is natuurlijk dat Anna jullie trakteerde!

Charlie zei

Dit reisje naar Londen zalAnna niet snel vergeten (en jullie ook niet)! Ik denk op mijn 76ste nog vaak aan het reisje dat ik met
Mijn oom en tante maakte toen ik 12 jaar naar Mersch in Luxemburg, het is zo’n leuke leeftijd om zoiets te beleven!

Kitty zei

Heerlijk hoor, en ik geniet een beetje mee :)

Jolande zei

London zonder een bezoek aan een pub kan natuurlijk niet :-)
En wat schattig dat Anna jullie op een drankje trakteerde.

KnutzEls zei

Dat moet toch wel heel lekker gesmaakt hebben.

Janny zei

Wat een leuke vakantie hadden jullie met Anna, natuurlijk mag pubfood dan niet ontbreken.

MyriamC zei

Lekker hoor, fish & chips. Behalve de mushy peas dan wel.

Marthy zei

Dat vonden wij in Ierland ook zo leuk, eten in een pub. Leuk dat Anna dit ook heeft meegemaakt.

In de weer zei

Lief dat Anna jullie trakteerde, hartverwarmend !

Hans zei

Pubfood, dat is typisch Engels, maar wel heel gezellig.
Anna houdt ook wel van gezelligheid.
Fish & Chips, een snelle hap in een krant.
Maar voor mijn zonder azijn. Hans

Ferrara zei

Op je tiende opa en oma trakteren, hoe leuk is dat. Vast helemaal trots

roentare zei

I love the fish n chips sign

sjannesblog.com zei

Het blijft lekker!