Totaal aantal pageviews

zaterdag 19 januari 2013

Een echte Dior!

Ik heb een jurkje voor onze kleindochter gekocht. Het is een echte Dior!!!!  Als je goed kijkt zie je de naam geborduurd aan de onderkant staan.En op de rug zitten kleine parelmoeren knoopjes waar ook Dior in staat.  Ik dacht doe maar eens duur Bettie, het is tenslotte voor je eerste kleindochter... De prijs? 'Meer dan 100 euro' vertelde de verkoopster.

Maar eh, dat was dan wel voor het jurkje op de rommelmarkt terecht kwam hoor. Ja, je dacht toch niet dat ik gek was hè. Ik heb er een tientje voor betaald en voor dat geld kreeg ik het hangertje er nog bij én twee superschattige rompertjes. Niet van Dior, maar van de Hema. Spiksplinternieuw, de prijsjes zaten er nog op.
Hoe leuk is dat? Het was in de IJhallen in Amsterdam. De rommelmarkt is daar ieder eerste weekend van de maand. Ik ga vast weer volgende keer.
En onze kleindochter? Alles gaat goed. Nog negen weken (of tien of elf of acht natuurlijk).

4 opmerkingen:

KnutzEls zei

Nog niet eens geboren en nu al tot in de afgrond verwend ;-)

Marga zei

Wat een beeld van een jurkje! Of eigenlijk is het een japon! :))

Bertiebo zei

Hahaha, Els, zei je wat? En Marga, ja inderdaad!

Jacqueline zei

Wat een prachtig jurkje en echt een super koopje.
Spannend het komt steeds dichter bij voor jullie.