Totaal aantal pageviews

donderdag 17 januari 2013

Waterlooplein

De prijzen zijn omhoog bij de NS. Per 1 januari kost een retourtje Amsterdam 9 euro en 20 cent. Met een kortingskaart. Dat vind ik nogal wat en dus heb ik bedacht dat ik bij een bezoekje aan Amsterdam maar zoveel mogelijk moet combineren. Die musea die ik vorige week allemaal bezocht en waar ik wat over blogde? Die bezocht ik allemaal op één dag, eigenlijk een halve dag. Ik ging alleen deze keer en dat is iets minder gezellig natuurlijk, maar het schiet wel lekker op. Je kunt veel doen dan. Dus ook nog het Waterlooplein aangedaan die dag en de Bijenkorf. Deze kopjes kocht ik voor één euro op het Waterlooplein. Niet mijn favoriete rommelmarkt, daarvoor staan er teveel kramen met 'nieuw' spul. Maar er zijn toch altijd wel twee of drie kramen waar ik van alles vind. Tja en in het kader van combineren...

Ik heb zelfs nog even in een kraam gestaan waar ik tussen de kaarten stond te snuffelen. De koopman vroeg me vriendelijk om even op te letten, want 'ik hou het niet meer, mevrouw!' Het was ook hartstikke koud, dus ik begreep hem volkomen. Wat mij betreft was hij een uur weggebleven. Ik zou zijn handel wel verkocht hebben hoor. Maar er kwam geen enkele klant, jammer genoeg!

Geen opmerkingen: