Totaal aantal pageviews

woensdag 30 januari 2013

Verslaving

Ruzzle... je kunt wel spreken van een verslaving, een echte verslaving. Ik vind het zo'n leuk spelletje. Vroeger lang geleden (ik denk zelfs dat Juliana nog koningin was) had je Boggle op televisie en dit is net zo iets, alleen heet het Ruzzle. Je moet woorden vormen in een letterveld. Horizontaal, verticaal, diagonaal en natuurlijk leveren lange woorden meer punten op dan korte. Ik ben er helemaal niet goed in, helemaal niet. Het wordt wel langzaamaan beter. En ik mag van mezelf nog maar een paar keer per dag, want het kost veel tijd. Op dit moment vind ik het veel leuker dan Wordfeud. Daar ben ik ook superfanatiek in geweest, maar dat wordt echt minder. Gelukkig maar!

6 opmerkingen:

KnutzEls zei

En het is ook nog besmettelijk, die verslaving. Je hebt me mooi aangestoken.

KnutzEls zei

En het is ook nog besmettelijk, die verslaving. Je hebt me mooi aangestoken.

Marga zei

ik vrees dat je mij ook gaat aansteken want ik ben nog maar net aan het wordfeuden, maar als ik dat minder vind worden stap ik over! Boggle vond ik ook leuk om naar te kijken.

Bertiebo zei

Marga, eerst nog wel even een potje wordfeud tegen mij natuurlijk hè!Ik ben Bertiebo

Nanos zei

Woordjacht vind ik leuker, en daar hoef je nooit te wachten op een tegenstander.
Ook leuk voor Wordfeudliefhebbers: WordOn (Kan helaas niet met oudere Androidversies)

anja zei

WordOn vind ik leuker!
Wie wil tegen mij?
anjam1802