Totaal aantal pageviews

donderdag 10 januari 2013

Opruimen!

Sorteren, ordenen... Eigenlijk doe ik dat wel graag, ik houd er ook van bijv. om kasten op te ruimen. Dat betekent helaas niet dat alles altijd opgeruimd is, maar als ik dan eenmaal begin is er ook geen houden meer aan en dan wordt het erg netjes. Nu ben ik bezig alle digitale foto's uit te zoeken en vooral in mapjes te plaatsen zodat ik alles weer makkelijk terug kan vinden. Heel veel werk, maar niet vervelend. Er kan ook veel weg. Ik leegde net 'mijn prullenbak' en daar zaten 1819 foto's in! Het zijn niet alleen foto's, maar ook alle Postcrossingkaarten. Die zitten allemaal al per land in een mapje. Maar er zijn subverzamelingen. Boekenkaarten, kaarten die met post te maken hebben. En kaarten met paraplu's of parasollen.  Ik zit het allemaal nog eens te bekijken. Wat zeg je bijv. van deze drie boekenkaarten? Super toch?

Geen opmerkingen: